Så lite, men ändå så mycket...

Jag tröttnade på att drömma stort och leva litet så jag gav järnet för att leva min dröm.

lördag, mars 18, 2006

Nu är jag på G


Stewie for governor!

Titta vad duktig jag är :) Jag bloggar igen!

Jag vill börja med att säga tack. Det första tacket går idag till Robin som bjussade på lunch i torsdags, du är galet go :) helt klart superduper mysig! Tack nummer två tillägnar jag Kim. Anledningen är att hon äntligen kommit hem från Egypten... weei, jag vill bara skutta runt och dansa när jag tänker på henne :) Dagens tredje tack går till familjen som gör allt för att jag ska må bra =)

Så nu var det avklarat!

Idag har jag jobbat, de kanske låter som en tråkig lördag men jag lider inte. Mitt jobb är rätt gött även om jag ibland kvider när väckarklockan ringer 7:30 på lördagsmornarna.

Ikväll är det melodifestival. Jag har nog aldrig riktigt förstått mig på det där emd schlager. Jag sitter mest med som sällskap och tittar, håller käften och äter popcorn. Så komemr det nog bli ikväll med, fast jag tror jag skippar popcornen. Jag måste fan sluta supa och äta onyttigt nu och bli lite bättre.

Just det, eftersom att jag nu ändå tänkt att blogga sisodär varje dag så kommer jag ha med några dagens längst ner i varje blogg. varshoooguuud!

Dagens glädjelåt : CK- Dixie [ När jag hör den här låten vill jag bara studsa upp från stolen och hoppa i sängen, och det är precis avd jag gör med ]
Dagens nyhet: Carola sjöng inte på genrepet. [ Varje minut dör människor på grund av fattigdom och aftonbladet får Carolas röstproblem att framstå som en katastrof. Ska jag skratta eller gråta? ]
Dagens leende: Det står den där psykokillen som styckmördade sin sambo för. [ Har ni sett de smajlet? han har nyligen sågat sin sambo i delar och han sitter i rätten o ler som om att han väntade på att få en glass ] http://img.aftonbladet.se/nyheter/0603/18/NYHETER-18s06-styckaren-136_438.jpg
Dagens mest beroendeframkallande: Nån tetris variant. [ Jag vet inte vad det går ut på och därför kan jag inte sluta spela för ens jag vet, det här kan ta timmar. ] http://abum.com/show/12789/quad.html