Så lite, men ändå så mycket...

Jag tröttnade på att drömma stort och leva litet så jag gav järnet för att leva min dröm.

tisdag, maj 09, 2006

Jag vill också byta statsminister


Lovandet om att vara mer uppdaterad har jag inte hållt alls, nästan så nån borde slå mig på fingrarna. Men jag ska verkligen försöka bli bättre på uppdaterandet, men jag ska nog inte lova någonting.
Det fina goa sommarvädret är här, och jag försöker njuta och använda det fullt ut. Gårdagen var kalas, grillning och mys på stranden vid Mickis. Man borde verkligen göra sådanna saker oftare istället för att bara festa när man träffas.

Jag vill också passa på att tacka alla underbara människor för alla studentskivor den senaste tiden, och då framförallt för våran klass glamour skiva. Den var UNDERBAR! Tack! :)

Sen har jag blivit politiskt intresserad, på gott och ont. Förra sommaren läste jag alla partiers partiprogram, det tog en stund men hade jag inet gjort det så hade jag ju inte vetat vilket parti som delar mina åsikter.

På tal om det så var politiker i min skola idag (europadagen) och höll debatt om sveriges europapoltik, underbart intressant måste jag säga. Jag är hel nöjd :) jag vill också byta statsminister. Maktskifte 2006. En liten anekdot är att valet sker på min 19års dag :)

13 skoldagar kvar till studenten nu, de är fan galet. Jag har fortfarande inte hittat kläder :/ ska leta som fan i veckan så får vi se om jag finner något av intresse.

Imorrn fyller systeryster 20. Klockrent!

Det var allt för mig idag, och lugn uppdateringen är nära :)