Så lite, men ändå så mycket...

Jag tröttnade på att drömma stort och leva litet så jag gav järnet för att leva min dröm.

fredag, maj 19, 2006

"Äntligen! Fy fan vad jag har längtat!"

Titta, jag och Robin kan rita!






23 Frågor


1.)Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Och jag kan fortfarande sätta på en… [sen slutar raden ;) ]
[Jordens smartaste ord – Fredrik Lindström]


2.) Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett pennställ

3.) Vad var det senaste du såg på TV?
100%

4.) Utan att se efter, gissa vad klockan är?
22:30 [rätt svar: 22:38]

5.)Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Jack Johnson

6.) När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Jag gick mellan husen barfota (Anekdot: Jag såg en groda.).

7.) Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Sjöng aldeles för högt för mig själv och tittade på mina iskalla fötter

8.) Vad har du på dig?
Tss hmm pfft ;)

9.) Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Ja det gjorde jag. Sanningen är att jag tänkt på den drömmen och haft ett leende på läpparna hela dagen :$

10.) När skrattade du senast?
Nån sekund sen... Svårare att få mig att sluta skratta än att få mig att börja.

11.) Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter och tavlor

12.) Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, ingenting förvånar mig längre.

13.) Vad tycker du om den här utmaningen?
Skrämmande

14.) Vilken var den senaste film du såg?
Man on fire.

15.) Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Skor, väskor, en lägenhet och en resa till Aruba och bjuda med alla jag känner.

16.) Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag tror att alla redan vet allt ^^

17.) Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Då skulle jag bara råka byta kontonummer med Bill gates *ooops*

18.) Tycker du om att dansa?
Ohh ja, turn on the music!

19.) George Bush?
Ohh, tänk dig han med smör på!

20.) Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka ... Vad får hon heta?
Ettan vore ju passande.

21.) Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Torsten, som en tribute till syrran.

22.) Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
De behöver jag nog inte ens överväga.

23.) Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?Äntligen! Fy fan vad jag har längtat!