Så lite, men ändå så mycket...

Jag tröttnade på att drömma stort och leva litet så jag gav järnet för att leva min dröm.

tisdag, november 21, 2006

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

Tio första:
Första bästa kompis: There can be only one. Kim.
Första bil: Våga vägra körkort?
Första kärlek: Alexander.
Första husdjur: Guldhamstern Olivia.
Första semester: Måste vart till Paris när jag var 8mån.
Första jobb: Gymnastikledare eller på restaurang.
Första köpta skiva: Som jag köpte själv? Spice Girls.
Första riktiga kärlek: Can't forget about him.
Första piercing: Hålen i öronen jag tjatade till mig.
Första konsert: Vet faktiskt inte.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Ett glas vin till maten i helgen.
Sista bilfärd: Hem från jobbet.
Sista filmen du såg: Filmen om mormor o morfars 50åriga bröllopsdag.
Sista ringda telefonsamtal: Till Mamma of course.
Sista bubbelbadet: Can't even remember. How sad :(
Sista spelade CD: By heart. Grymt bra litet band som brukade spela på sergels torg. Vart tog dom vägen?
Sista kyss: Ohh den var het.
Sista gången du grät: Ja du, när jag skulle sy i handen i lördags på akuten. I am a drama queen.
Sista måltiden: Middag med mamma.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja.
Blivit arresterad? Inte än.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Tror inte det.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej. Älska är ett starkt ord.
Haft ett one night stand? Ja.
Busringt till nån? Ja.


Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. BH
3. Skjorta
4. Berlockhalsbandet
5. Ring
6. Klocka
7. Jeans

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat.
2. Åkt bil med pappa
3. Åkt bil med mamma
4. Jobbat
5. Ätit
6. Sjungit

Fem favoritsaker (Utan ordning):
1. Är Torsten en sak?
2. Datorn
3. Berlockhalsbandet
4. Foton + album
5. Musiken

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Mamma

2. Pappa
3. Torsten
4. Kim

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Ohh I like both.
Choklad eller chips? Inget av dom.

Två saker att göra innan du dör:
1. Se till att bli ihågkommen.
2. Besöka alla världsdelar.

En sak du ångrar:
1. Jag ångrar ingenting. Ånger hämmar en från att leva ut ordentligt.

1 Comments:

  • At 9:05 em, Anonymous Anonym said…

    Sötaste Ida, puss

     

Skicka en kommentar

<< Home