Så lite, men ändå så mycket...

Jag tröttnade på att drömma stort och leva litet så jag gav järnet för att leva min dröm.

fredag, maj 26, 2006

Finland? Vafan går bussen till Finland? Jag som bara skulle till Gullmarsplan. 25-26 Maj 2006


Finland? Vafan går bussen till Finland?








Igår var det Kristi himmelsfärd, Hur firar man Kristi himmelsfärd bäst tänkte vi och gick på erotikmässa. Vi skulle ses 17:10 så det var lika bra att ta 16:43 bussen från hållplatsen. Där stod en buss det stod finland på. " Finland? Vafan går bussen till Finland? Jag som bara skulle till Gullmarsplan." Det visade sig vara Finlands landslag i innebandy, dom log och hejade. Trevliga pojkar med mycket bra klädstil. Undra om landslag har stylister? Något att spinna vidare på?

När man tog stegen in på mässan var det som att man gick in i en helt ny värld. En värld där man öppet kunde skrika ut sina sexuella lustar och köpa sexleksaker för tusentalskronor. Jag är ingen skrikig person och dagen innan lön har man ju inte direkt tusentals kronor över till en dildo eller massageolja. Det blev röda fluffiga handbojor. Nästa gång ska jag uppgradera och köpa nått vildare. Jag måste ju ta det stegvis. Stegvis är på nått sätt ett väldigt bra beskrivande ord för strippshowerna. Det började lugnt med kvällens snyggaste strippa. Uppgraderades till lite mer show o lite mer kinky. Det slutade med den mörka britten iklädd brandmanskläder som visade allt. Och med allt menar jag verkligen allt, och jag ska tala om att det nog var den största glädjespridaren jag nånsin sett. Fast synen efter den showen var nog det snyggaste jag sett. Jag kommer att tjata om killen i kepsen i flera dagar, men han var nog den snyggaste killen jag sett i hela mitt liv. Jag skämtar inte, överdriver inte eller spär på sanningen. Han var snygg!

Jag var hemma lagom sent och hade hela byxfickan full med gratis glidmedelprover. Tror dom verkligen att man kommer använda dessa prover? Hej älskling ska vi ha sex? jag har nämligen 100 små förpackningar med glidmedel som ligger och spänner i bakfickan. Inte skulle jag tända på den repliken iaf. Nej, dåsa ner i sängen blev det så jag kunde gå upp tidigt.

IKEA har vart dagens ledord. Jag och mamma gick upp rätt tidigt för att slippa den värsta hetsen o stressen på IKEA. Alltid lika mysigt med mina och mammas heldagar tillsammans. Naturligtvis fick jag henne att köpa massa saker som jag "behövde" men som inte är speciellt nödvändiga för min överlevnad. Köpte present till Torsten med och nödvändigheter till badrummet.

Nej vissa av oss har ett jobb att sköta imorgon så det är lika bra att jag kanske tar mitt pick och pack och går till sängen. Hoppas inte morgonbussen imorgon tar mig till Finland istället för till jobbet.

Just det jag glömde säga, läste ut Alkemisten igår, vad ska jag nu läsa? Boktips?



Peace out, stay black!

♥Ida♥

2 Comments:

  • At 9:55 fm, Blogger Kim said…

    Jag har shopat studentpresent till dig nu, världens finaste.

    Riga var grejt.

    Och du ge dig på Da Vinci Koden den är inte bara grym den är helbra.

    Puss Lillesyster <3

     
  • At 7:37 em, Blogger J said…

    nu får du uppdatera din blogg lite
    sötIda ;)..

    puss

     

Skicka en kommentar

<< Home